اجرا-و-نصب-شیشه-سکوریت-و-لمینت - شاه شیشه

مدت زمان زیادی است که اجرا و نصب شیشه سکوریت و لمینت، برای ساختمان‌ها از هر زمان دیگری بیشتر اهمیت دارد. چرا که این دو مدل شیشه نسبت ‌به مدل‌های قدیمی از قابلیت‌های جدیدی برخوردار هستند که می‌توانند امنیت و زیبایی، را برای نمای داخلی و بیرونی ساختمان فراهم کنند. شیشه لمینت یکی از انواع شیشه‌های پرفروش بوده که به دلیل مقاومت بالا، کاربرد گسترده‌ای دارد. شیشه سکوریت یا نشکن نیز مدل دیگری از شیشه‌های بسیار مقاوم است که در برابر حرارت و ضربات فیزیکی هیچ‌گونه آسیبی نمی‌بیند. همچنین در صورتی ‌که این دو مدل شیشه دچار شکستگی شوند، تکه‌های آن‌ها از هم گسسته نشده، درنتیجه هیچ ‌گونه خطری برای افراد وجود نخواهد داشت.

در حال حاضر مراکز متعددی در زمینه نصب شیشه لمینت و سکوریت به فعالیت می‌پردازند که شما می‌توانید با کمی تحقیق در این زمینه بهترین مجموعه را اقدام کنید. اگر قصد دارید تا از هر یک از مدل شیشه‌ها در پروژه‌های مورد نظر خود استفاده کنید، پیشنهاد می‌شود که در این مطلب با ما همراه باشید. تا به ‌طور کامل در مورد این محصولات، نحوه اجرا و نصب آن‌ها توضیحاتی را بیان کنیم.

نصب شیشه لمینت و سکوریت

شیشه‌ها مهم‌ترین المان در سازه های مختلف هستند که با قابلیت‌های گوناگونی که دارند، علاوه‌بر ایجاد نمای بصری بسیار زیبا، به امنیت هرچه بیشتر فضا کمک می‌کنند. سالیان زیادی است که استفاده از شیشه ‌های قدیمی و ساده رایج نیست. در حقیقت صاحبان پروژه‌ها می‌خواهند با به‌ کارگیری شیشه‌های مقاوم و زیبا، سازه های مختلف را در مقاوم ترین حالت ممکن بنا کنند. اجرا و نصب شیشه سکوریت و لمینت این روزها در مکان‌های مختلفی رایج است. در حال حاضر به‌ کارگیری چنین شیشه ‌هایی در منازل، مراکز تجاری، صنعتی و…. محبوبیت بسیاری دارد. در ادامه در مورد اجرا و نصب هر یک از شیشه‌ها به‌ صورت جداگانه توضیحاتی را بیان می ‌کنیم. تا این ‌گونه شما بتوانید درک بهتری در خصوص اجرای هر یک  از شیشه‌های لمینت و یا سکوریت داشته باشید.

بیشتر بخوانید : انواع شیشه خم

اجرا و نصب شیشه لمینت

شیشه لمینیت که با آن را با عنوان شیشه ضد سرقت نیز می‌شناسند، یکی از مدل‌های پر فروش بوده که از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است. شیشه‌های لمینت، مدل‌های از پیش‌ ساخته هستند. بنابراین نمی‌توان در زمان نصب تغییری در ساختار آن‌ها به وجود آورد. به‌ همین خاطر نیز باید اجرا و نصب شیشه لمینت را حتماً به افراد متخصص در این حوزه بسپارید.

در صورت نصب نادرست این نوع شیشه‌ها، امکان ایجاد ترک‌های عرضی وجود خواهد داشت. یراقی که برای اجرای شیشه لمینت استفاده می‌شوند، باید نسبت‌ به ضخامت شیشه متناسب باشند. هزینه نصب شیشه لمینت در بیشتر اوقات در زمان سفارش شیشه ‌ها به آن‌ها اضافه می‌شود. چراکه افراد عادی نمی‌توانند یراق آلات روی این نوع شیشه‌ها اضافه کنند. در خصوص قیمت اجرا و نصب شیشه لمینت نیز باید بگوییم که این مورد کاملاً به نوع شیشه بستگی خواهد داشت. معمولاً شیشه‌هایی با ضخامت بالا به تکنسین های حرفه‌ای و یراق آلات گران‌ قیمت احتیاج خواهند داشت. می‌توان گفت که نصب این شیشه‌ها دارای مزایای مختلفی است.

اجرا و نصب شیشه سکوریت

در مورد اجرا و نصب شیشه های نشکن و لمینت باید بگوییم که نحوه نصب این دو مدل شیشه، تفاوتی چندانی با یک دیگر ندارد و حتما باید برای اجرای شیشه سکوریت نیز از افراد مجرب و ماهر کمک گرفت.

می‌توان گفت که اندازه‌گیری این نوع شیشه نیز از قبل توسط تولیدکنندگان صورت می‌گیرد و نمی‌توان در زمان نصب و اجرا، تغییراتی در آن به وجود آورد. در نصب شیشه سکوریت باید دقت داشت که به قسمت‌ های لبه و گوشه شیشه ضربه‌ای وارد نشود. پیش ‌از نصب و اجرای شیشه لمینت یا سکوریت باید حتماً از توجه داشته باشید که برای جابجایی حتما از خودروی مناسبی استفاده کنید.

در انتخاب نصاب شیشه سکوریت نیز باید حتماً به‌ سرعت عملکرد و تخصص او توجه داشته باشید. یکی دیگر از موارد مهم برای اجرای شیشه‌های میرال؛ عریض بودن آن ها از تمام زوایا در زمان نصب است.برای نصب شیشه سکوریت مراحل زیر بایستی طی شود:

1.      اندازه‌ گیری توسط تولیدکنندگان صورت می‌گیرد.

2.      در مرحله بعدی یک نقشه دقیق طراحی ‌شده تا تولید کننده براساس آن بتواند شیشه‌های سکوریت را بسازد.

3.      تمامی استانداردهای ایمنی در ساخت شیشه سکوریت رعایت می‌شود.

4.      بایستی توجه کرد که برای نصب این نوع شیشه حتماً به افراد متخصص اعتماد کنید.

هزینه نصب شیشه سکوریت

درمورد هزینه‌ نصب شیشه سکوریت نیز باید بگوییم که عوامل متعددی در این زمینه تأثیرگذار هستند که از جمله آن‌ها می‌توان به متراژ و نوع شیشه اشاره کرد. شیشه‌های سکوریت در دو مدل معمولی و لمینت موجود هستند که هر یک از آن‌ها قیمت متفاوتی دارند.